آموزش برنامه نویسی اندروید از 0 تا 100
دوره آموزشی 0 تا 100 اندروید چه ویژگیهایی باید داشته باشه؟
- آموزش از قدم صفر تا صد
- پروژه محور
- تدریس با سطح بندی مناسب(آموزش مخصوص هر سطح عملی: حرفهای/متوسط/ابتدایی)
- پشتیبانی کامل
- اپدیت رایگان
- ویدیوهای مکمل مادام العمر
- ارزش در برابر قیمت
درصد پیشرفت دوره : ۱۰۰٪
دوره به صورت کامل ضبط و منتشر شده است.
پروژه فروشگاهی انتهای دوره
آموزش برنامه نویسی اندروید با جاوا
مهم نیست که در چه سطحی از دانش برنامه نویسی قرار داری، توی دوره برنامه نویسی اندروید ما از قدم صفر صفر شروع میکنیم و پیش میریم.
پس اگر:
- تا به حال برنامه نویسی اندروید انجام ندادی و میخوای کامل و از صفر یادبگیری، این دوره مناسب تو هست.
- اگر قبلا جایی یک دوره ناقص و نصفه نیمه دیدی یا خود خوان قدری اندورید کار کردی و تصمیم داری جدی برای همیشه اندروید رو یاد بگیری، این دوره برات فوق العادس.
برای یادگیری اندروید شما یا باید جاوا بلد باشید یا بتونید با کاتلین کد بزنید. در دوره برنامه نویسی اندروید ما با آموزش جاوا تحت اندروید قدرت پیدا میکنیم و یک نمونه پروژه فروشگاهی بزرگ و واقعی (یعنی یک app فروشگاهی با API که در اختیار داریم) رو پیاده سازی میکنیم.
لطفا به این عکس با دقت نگاه کن تا بتونی موقعیت خودت رو توی مسیر برنامه نویسی اندروید پیدا کنی:
- صفحات مد نظرت رو طراحی کنی
- محصولاتت رو مدیریت کنی
- احراز هویت کنی، لاگین کنی و نقش های متفاوت کاربری بسازی
- داده رد و بدل کنی و با api هر چیزی که میخوای رو نشون بدی
- صفحه پرداخت و تمام نکاتش رو مدیریت کنی
- و اتصال به دیتابیس و جزئیاتش رو یاد میگیری
راستی یادت باشه که توی این حوزه هم تجربه طراحی و توسعه اپلیکیشن های شبکه بانکی کشور رو باهات به اشتراک خواهم گذاشت. همه نکات و ریزهکاری لازم برای یک توسعه دهنده اندوریدِ حرفهای شدن را به صورت قدم به قدم آموزش می بینی، در میان دوره برنامه نویسی اندروید تمامی نکات و تجاربی که لازم هست سال ها کار کنی تا بهش برسی رو من بهت آموزش میدم.
اگر هوشمندانه تصمیم بگیری، با پایان رسیدن دوره برنامه نویسی اندروید هم آموزش دیدی، هم نمونه کار خواهی داشت.
پس از پایان این دوره، تو 2 راه پیش رو داری، یا دوست داری جایی استخدام بشی که میری سراغ شرکت ها و با اپلیکیشنی که داری به عنوان نمونه کارت و روزمت با اقتدار صحبت میکنی. یا دوست داری که به صورت فریلنسری کار کنی و پروژه بگیری، توی این حالت هم چون یک نمونه کار قوی داری، با ارائه اون به کارفرما میتونی پروژه های مختلف رو سامان بدی.
توی آموزش دوره برنامه نویسی اندروید باهام پیش بیای:
- مفاهیم رو قشنگ بهت یاد بدم
- اصول و مقدمات برنامه نویسی رو آموزش بدم
- پروژه محور آموزش بدم
- تجربه خودم در پیاده سازی پروژه های بزرگ مثل پروژه های بانکی کشور رو تماما بهت منتقل کنم
- یک پروژه فروشگاهی کامل واقعی از قدم صفر صفر شروع کنم و به صد بر سونم
- یک پورتال اختصاصی آموزشی مخصوص اعضا روی سایت بهت بدم
- با پشتیبانی مناسب پرسش های ذهنت رو پاسخگو باشم
- 100% ضمانت بازگشت وجه داری
- یک برنامه نویس اندروید حرفه ای همه فن حریف از تو بسازم!
- اولین نمونه کار خودت رو بسازی
- ویدیوهای مکمل آموزشی بهت بدم
- آپدیت رایگان دوره داشته باشی
- آموزش سطح بندی شده ( ابتدایی/ مقدماتی/ حرفه ای) برات ارائه کنم
باید علمی که داری رو تبدیل به مهارت کنی، برای این منظور یک اپلیکیشن فروشگاهی کامل از قدم صفر صفر صفر شروع میکنیم به پیاده سازی و:
پروژه عملی دوره برنامه نویسی اندروید:
- طراحیش میکنیم
- به دیتابیس وصل میشیم
- اطلاعات میخونیم و پاس میدیم
- احراز هویت میکنیم
- به درگاه پرداخت وصل میکنیم
- از قابلیت های گوشی بهره می بریم
- sms میفرستیم
- و….
- ویدیوهای آموزشی
- تمرینها
- تکالیف،
- نمونه کدها
سر فصلهای دوره (توشه مسیر)
- قدم صفرم در برنامه نویسی
- تاریخچه زبانهای برنامهنویسی
- محیط توسعه
- متغیر
- سینتکس
- نام گذاری صحیح
- کامنت
- عملگر
- ورودی خروجی
- الگوریتم و فلوچارت
- ساختارهای تصمیم
- ساختار تکرار
- آرایه
- تابع
- سرچ
- معرفی
- اپلیکیشن های جاوا
- تجربیات جاوایی
- پلتفرم های جاوا
- ویژگی های جاوا
- hello world
- تفاوت IDE با Code Editor
- دانلود و نصب Intellij idea
- سه تفنگدار JVM – JRE – JDK
- ساخت پروژه
- ورژن ها
- آشنایی با محیط توسعه اینتلیج
- تفاوت compile time و runtime
- متغیر چیست ؟
- تفاوت Primitive و Non-Primitive
- انواع داده در جاوا
- قواعد نامگذاری
- سینتکس جاوا
- متد main
- کنسول
- ورودی و خروجی از کنسول
- Cast & Converting
- Exception چیست
- هندل کردن Exception
- مسئله بزرگی به نام دیباگ
- عملگرهای ریاضی
- عملگرهای رابطه ای
- عملگرهای تخصیص
- عملگرهای Unary
- عملگرهای منطقی
- تفاوت Equals و ==
- آشنایی با کامنت
- ساختار تصمیم if – else if – else
- ساختار switch – case
- حلقه for
- حلقه های while و do-while
- foreach
- شکستن حلقه
- حلقه بینهایت
- پروژه جهت تثبیت جلسات گذشته
- پروژه ای جهت مدیریت فروش یک فروشگاه
- دسته بندی فروشندگان بر اساس میزان فروش
- شامل :
- تحلیل اولیه پروژه
- تحلیل مرحله به مرحله
- نوشتن شبه کد
- برنامه نویسی پروژه
- آرایه چیست و از چی تشکیل شده؟
- دسترسی به اعضای آرایه
- طول آرایه
- حلقه روی آرایه
- آرایه دوبعدی
- حلقه روی آرایه دوبعدی
- آرایه سه بعدی
- تابع و انواع توابع در جاوا
- صدا زدن تابع
- مقدار بازگشتی
- پارامتر ورودی
- پارامتر ورودی نامحدود
- توابع بازگشتی
- متد main
- پروژه جهت تثبیت جلسات گذشته
- پروژه ای جهت مدیریت نمایندگی تعمیرگاه ماشین
- مدیریت ورود تا خروج یک ماشین در تعمیرگاه
- شامل :
- تحلیل اولیه پروژه
- تحلیل مرحله به مرحله
- نوشتن شبه کد
- برنامه نویسی پروژه
- برنامه نویسی رویه ای
- برنامه نویسی شی گرا
- کلاس
- متد
- فیلد
- شی
- تجرید
- کپسوله سازی
- ارث بری
- چند ریختی
- سطوح دسترسی
- setter & getter
- custom exceptions
- تفاوت override و overload
- انواع ارث بری
- سازنده
- سوپر
- مخرب
- Garbage Collector
- استاتیک در جاوا
- فاینال در جاوا
- نوع داده شمارشی
- Wrapper class
- اینترفیس
- کلاس abstract
- تفاوت abstract class و interface
- کالکشن چیست ؟
- جنریک ها
- انواع لیست
- array list
- لینک لیست
- وکتور
- استک
- صف
- صف دو طرفه
- مجموعه ها
- مپ ها
- پروژه جهت تثبیت جلسات گذشته
- پروژه ای جهت مدیریت کارخانه محصولات غذایی
- مدیریت انبارداری و خطوط تولید کارخانه
- شامل :
- تحلیل اولیه پروژه
- تحلیل مرحله به مرحله
- نوشتن شبه کد
- برنامه نویسی پروژه
- نگاهی به سخت افزار
- هارد
- رم
- CPU
- مادربورد
- هیپ و استک
- هش کد
- Garbage Collector
- خواندن و نوشتن در فایل
- لیست درایوها
- پروژه جهت تثبیت جلسات گذشته
- پروژه کار با فایل
- پروژه ای جهت مدیریت بازار میوه و تره بار
- مدیریت فاکتورها با دو سطح دسترسی
- شامل :
- تحلیل اولیه پروژه
- تحلیل مرحله به مرحله
- نوشتن شبه کد
- برنامه نویسی پروژه
- دیتابیس چیست
- جداول
- ستون ها
- عملیات CRUD
- PostgreSQL
- JDBC
- انواع کوئری به دیتابیس
- Transaction چیست
- ORM
- مزایا و معایب ORM
- پروژه جهت تثبیت جلسات گذشته
- پروژه دیتابیس
- پروژه ای جهت مدیریت دانشآموزان ثبت نامی در مدرسه
- مدیریت اسامی دانشآموزان به همراه محدودیت در ثبت نام
- شامل :
- تحلیل اولیه پروژه
- تحلیل مرحله به مرحله
- نوشتن شبه کد
- برنامه نویسی پروژه
- Thread چیست؟
- Multithread چیست؟
- چرخه حیات یک نخ
- Thread Class
- Runnable Interface
- ناحیه بحرانی
- همزمانی در جاوا
- قفل ها
- لامبدا
- ریپازیتوری
- gradle
- maven
- reflection
- annotation
- serialization
- deserialization
- deploy
- دیزاین پترن چیست ؟
- فریمورک چیست ؟
- معماری نرم افزار چیست ؟
- مباحث پیش رو
- معرفی پروژه عملی
- سیستم مورد نیاز
- مقدمه ای بر اندروید
- ورژن های ریلیز شده
- API Levels
- رابط های کاربری
- معماری اندروید
- تفاوت بین JVM و DVM
- اکتیویتی چیست
- چرخه حیات اکتیویتی
- Android Emulator
- نصب اندروید استادیو روی ویندوز
- آماده سازی محیط توسعه
- اتصال و دانلود
- Android Virtual Device (AVD)
- Hello world
- Android SDK
- چطور SDK را نصب کنیم؟
- Android SDK Manager
- کار با تنظیمات Emulator
- آشنایی با پوشه ها
- Resources
- Android R.java file
- آشنایی با Layout ها
- anim
- color
- drawable
- menu
- raw
- xml
- values
- Android Manifest
- Activity چیست؟
- Intents
- Explicit Intents
- Implicit Intents
- جابجایی بین Activity ها
- findViewById
- پیاده سازی نمونه کد باز کردن دوربین
- کامپوننت های اندروید
- Linear Layout
- Relative Layout
- List View
- Grid View
- Adapters
- Table Layout
- Absolute Layout
- Frame Layout
- Fragmentation
- Constraint Layout
- Recycler View
- Custom Adapters
- Coordinator Layout
- Drawer Layout
- پروژه جهت تثبیت جلسات گذشته
- پروژه Language Booster
- پروژه ای جهت ذخیره لغات زبان انگلیسی
-
- طراحی گرافیک کاربری در اندروید
- بررسی Material Design
- بررسی Flat Design
- بررسی Skeuomorphic Design
- App Compat Activity
- بررسی کامپوننت های متریال دیزاین
- کار کردن با تمامی کامپوننت های متریال دیزاین
- کدنویسی و پیاده سازی نحوه استفاده از کامپوننت های متریال دیزاین
- کار کردن با کامپوننت های نیتیو اندروید
- کدنویسی و پیاده سازی نحوه استفاده از کامپوننت های نیتیو اندروید
- پر کردن و نمایش لیست
- Custom List Items
- Custom Action Bar
- Splash Screen
- Toast
- Dialog Box
- Notifications
- Context
- Application Context
- Activity Context
- نواع دسترسی ها
- Permissions Protection Level
- درخواست برای دریافت دسترسی از کاربر
- پروژه جهت تثبیت جلسات گذشته
- پروژههای مرتبط با دسترسی موارد زیر :
- دسترسی به دوربین
- دسترسی به گالری
- دسترسی به کارت حافظه
- دسترسی به وای فای
- دسترسی به اینترنت
- دسترسی به اس ام اس ها
-
- Shared Preferences
- مراحل کار با داده در Shared Preferences
- آشنایی با دیتابیس
- اتصال به دیتابیس Sqlite
- خواندن اطلاعات از دیتابیس
- ذخیره و ویرایش اطلاعات در دیتابیس
- پروژه جهت تثبیت جلسات گذشته
- پیاده سازی پروژه عملی دفترچه تلفن
-
- REST چیست؟
- تفاوت سرویس REST base و RESTful
- HTTP Methods
- REST API
- آشنایی با Retrofit
- نحوه استفاده از Retrofit
- پیاده سازی کلاینت های Retrofit
- آشنایی با Swagger
- دریافت اطلاعات از وب سرویس
- SSLConfig
- SSL Cert
- Spring Boot
- شروع طراحی و پیاده سازی پروژه عملی
- آشنایی اولیه با وب اپلیکیشن فروشگاهی مد نظر
- ایجاد پروژه اصلی
- اضافه کردن dependency های مورد نیاز
- تغییر رنگ اپلیکیشن
- اضافه کردن AppBarLayout
- BottomNavigation
- Drawer Navigation
- پیاده سازی Fragmentation پروژه
- پیاده سازی Custom Layout برای دسته بندی محصولات
- استفاده از RecyclerView به عنوان لیست دسته بندی محصولات
- پیاده سازی لیست محصولات در صفحه اصلی
- کنترل کردن دکمه Back
- استفاده از Slide Show در صفحه اصلی
- طراحی کامل صفحه اصلی اپلیکیشن
- طراحی و توسعه صفحه نمایش جزئیات محصول به همراه transition بین اکتیویتی ها
- استفاده از Chips برای انتخاب رنگ و سایز محصول
- تشخیص جزئیات انتخاب شده یک محصول
- طراحی صفحه محصولات شامل دسته بندی، فیلتر و اعمال فیلتر روی لیست محصولات
- پیاده سازی دیتابیس سبد خرید لوکال
- پیاده سازی فرآیند اضافه کردن یک محصول با رنگ و سایز به سبد خرید + درج در دیتابیس
- طراحی و پیاده سازی صفحه سبد خرید به همراه نمایش لیست سبد خرید
- پیاده سازی تغییر badge در bottom navigation سبد خرید هنگام درج آیتم جدید به سبد خرید
- اضافه کردن زیرساخت retrofit برای اتصال به api در پروژه
- پیاده سازی مدل های api ها
- پیاده سازی اتصال به api های اصلی برای قسمت های طراحی شده
- اتصال کامل قسمت های طراحی شده به api اصلی
- طراحی صفحه لیست محصولات با انتخاب دسته بندی
- طراحی و توسعه صفحه لیست بلاگ
- طراحی و توسعه صفحه نمایش یک بلاگ
- طراحی صفحه دریافت اطلاعات مشتری جهت پردازش
- اضافه کردن loading و خطا در پیکاسو هنگام load تصاویر
- پیاده سازی بستر اتصال به درگاه پرداخت زرین پال
- باز کردن لینک پرداخت درگاه زرین پال
- طراحی و پیاده سازی صفحه لاگین به همراه فرآیند ورود به اپلیکیشن
- تغییر منوی اپلیکیشن پس از ورود کاربر
- ذخیره اطلاعات توکن jwt در دیتابیس لوکال جهت برقراری ارتباط مجدد با api
- طراحی صفحه splash screen جهت بررسی اطلاعات اولیه و توکن کاربر
- طراحی و توسعه صفحه درباره ما
- طراحی صفحه پروفایل کاربری
- طراحی و توسعه لیست فکتور های مشتری به همراه جزئیات هر فاکتور
- نحوه خروجی apk گرفتن از اپلیکیشن بصورت release و sign شده
- ساخت کلید جهت sign کردن apk
- بررسی خطاهای Google Play Protect
- رفع خطای Unknown Developer به صورت کامل و تضمینی
- طراحی و پیاده سازی Custom Component و نحوه استفاده در پروژه
- بررسی بازار کار برنامه نویسی اندروید
- معماری MVVM
- معماری MPV
- تست نویسی Unit Test
- تزریق وابستگی با Dagger2
- Android X
- Navigation Fragments
- LogCat
- امنیت اپلیکیشن اندرویدی
- پروگارد
- دیکامپایل
- کار با Git در اندروید استودیو
- نحوه نوشتن یک رزومه خوب
- کافه بازار
- انتشار برنامه در کافه بازار
- پرداخت درون برنامه ای کافه بازار
- دستورات لینوکسی مورد نیاز
- اصول SOLID
- الگو های طراحی (Design Patterns)
- UI/UX
- CI/CD - DevOps
- Scrum چیست؟
- Clean Code
- آشنایی با کاتلین
ویژگی دورههای آموزشی
دورههای آموزشی هولوسن چه ویژگیهایی دارند👇👇👇
ضمانت بازگشت وجه
آپدیت مادامالعمر
پشتیبانی VIP
پروژهمحور
ضمانت بازگشت وجه
برای وقت شما ارزش قائل هستیم به همین خاطر دوره جامع اندروید به صورت تخصصی و با دقت فراوان تولید شده است. هدف از ارائه این آموزش تخصصی، یادگیری مهارت دانشپذیران به صورت پروژه محور است. در این آموزش به صورت عمیق میتوانید از صفر، قدم به قدم تا صد برای یادگیری اندروید قدم بردارید.
در صورتی که مطالب خارج از سرفصل ارائه شد و یا محتوایات دوره مغاییر با سرفصل بود، کمترین کار ممکن بازگشت بدون قید و شرط مبلغ سرمایه گذاری شده توسط شما است.
هدف ما یادگیری با کیفیت است. اینقدر در دوره اموزش اندروید مطالب کاربردی و مفید ارائه شده است که قطعا در آخر دوره هرگز تصور نمیکنید که تا این حد علاقهمند و مشتاق زبان برنامه نویسی اندروید را فراگرفتهاید. اموزش اندروید از صفر یک دوره فوق حرفه ای برای افرادی است که دوست دارند حرفه ای متخصص اندروید شوند.
مدرک و گواهینامه پایان دوره
پیشنهاد میشود دیدگاه خود را نسبت به داشتن “مدرک” برای مهارتهای خود تغییر دهید. یادگیری و تسلط به موضوع، مهمترین نکته در گذراندن یک دوره است. هدف کسب تخصص شما و کسب درآمد توسط دانشپذیران از بازار کار است اما اگر دوره را تا انتها ببینید، تمرینهای دادهشده را انجام دهید و در آزمون پایانی شرکت کنید گواهی پایان دوره و مدرک برای شما صادر میشود.
روشهای پشتیبانی
پشتیبانی آنلاین سایت
اینستاگرام، پرسش شخصی از مدرس
ایمیل مخصوص دوره
فرم مخصوص پرسش مستقیم از مدرس در صفحه پورتال در وبسایت
اتصال راه دور به سیستم دانشجو از طریق نرمافزار انیدسک
مدرس دوره چه کسی است؟
سوالات متداول
تنها پیشنیاز شما برای شروع دوره، "علاقه" هست، .دوره به صورت صفر تا صدی است و نیاز به پیشنیاز ندارد
بلافاصله بعد از ثبت نام میتوانید دوره را دانلود کنید.
ضمانت بازگشت وجه 100% تمام محصولات
نظرات
**پرسش و پاسخ** سوال خود را مطرح کنید.
آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *
نظرات