آموزش کاتلین - آموزش برنامه نویسی اندروید با کاتلین
وقتی صحبت از برنامه نویسی اندروید در میون باشه، قطعا یکی از گزینه هایی که برای برنامه نویس ها به وجود میاد استفاده از زبان کاتلین هست. آیا برای برای طراحی و توسعه اپلیکیشن های اندروید لازم هست که کاتلین رو یاد بگیرم؟ اصلا کاتلین بهتر است یا جاوا؟ برای طراحی اپلیکیشن موبایل خودم بهتر است آموزش کاتلین رو ببینم یا آموزش جاوا؟
در دوره آموزش برنامه نویسی کاتلین به صورت کاملا پروژه محور یک پروژه رو باهم شروع به یادگیری میکنیم، مسیری که طی کردم و تجربههام در طراحی و پیاده سازی پروژههای بزرگ رو با شما سهیم خواهم شد. لطفا با من همراه باشید. من حسین بدرنژاد هستم.
درصد پیشرفت دوره : ۱۰۰٪
دوره به صورت کامل ضبط و منتشر شده است.
پروژههای جت پک کامپوزی دوره
آموزش برنامه نویسی اندروید با کاتلین
آموزش صفر تا صد کاتلین مناسب تمام
برنامه نویسان موفقی است که میخواهند یک مهارت
جدید به اسم “برنامه نویسی کاتلین” رو به لیست تواناییهای خودشون
اضافه کنن. مهم
نیست که در چه سطحی از دانش برنامه نویسی قرار داری، توی آموزش صفر
تا صد کاتلین ما
از قدم صفر صفر شروع میکنیم و پیش میریم. تمام مواردی که لازم
داری یاد بگیری رو
کامل کامل توضیح دادم. از تعریف انواع متغیر و برنامه نویسی شی گرا
بگیر تا ساخت یک
اپلیکیشن تحت موبایل اندرویدی.
بهت تضمین میدم که آموزشی برای کاتلین پیدا نمیکنی که اینطوری از
قدم صفر مطلق شروع
به آموزش کاتلین کرده باشه!
آموزش پروژه محور کاتلین به این صورت هست که در ابتدا تمام نکات و
مسائل و همه
مواردی که لازم هست برای آموزش kotlin داشته باشیم رو یاد خواهیم
گرفت. تیکه تیکه
با استفاده از mini پروژه های واقعی به تسلط می رسیم و در ادامه
مسیر آموزشی باهم
یک پروژه واقعی و فروشگاهی رو پیاده سازی میکنیم.
آموزش پروژه محور کاتلین باعث میشه که در ابتدا هم مباحث و مفاهیم
بنیادی رو باهم
یاد بگیریم و هم با وصل کردن آموزش های یاد گرفته شده که مثل دونه
های زنجیر بهم
وصل میشن، بتونیم یک پروژه واقعی و بزرگ رو پیاده سازی کنیم.
در آموزش برنامه نویسی کاتلین از 0 تا
100 قراره با هم شروع بکنیم از سطح صفر به طور
کامل مسلط بشیم به کاتلین. در این دوره ما از قدم صفر مطلق شروع
میکنم به یادگیری
کاتلین و تا مباحث پیشرفته کاتلین باهم پیش میریم.
برای یادگیری
اندروید شما دو
انتخاب پیش روی خودتون دارید:
- طراحی اپلیکیشن موبایل با استفاده از زبان جاوا
- طراحی اپلیکیشن موبایل با استفاده از زبان کاتلین
در دوره برنامه نویسی کاتلین ما با آموزش کاتلین تحت اندروید قدرت پیدا میکنیم و یک نمونه پروژه بزرگ و واقعی در کاتلین رو پیاده سازی میکنیم.
در دوره آموزش برنامه نویسی کاتلین یاد میگیری یک اپلیکیشن فروشگاهی بزرگ مثل دیجیکالا یا دیوار رو چطور طراحی کنی. چجوری باهاش محصول بزاری، احراز هویت کنی، داده رد و بدل خواهی کرد و صفحه پرداخت رو میسازی و اتصال به دیتابیس رو کاملا آموزش میبینی.
توی این حوزه هم تجربه طراحی و توسعه اپلیکیشن های شبکه بانکی کشور رو باهات به اشتراک خواهم گذاشت. همه نکات و ریزهکاری لازم برای یک توسعه دهنده اندوریدِ حرفهای شدن را به صورت قدم به قدم آموزش می بینی، در میان دوره برنامه نویسی کاتلین تمامی نکات و تجاربی که لازم هست سال ها کار کنی تا بهش برسی رو من بهت آموزش میدم.
ضمانت میکنم توی دوره آموزش کاتلین از مطالبی که گفته میشه شگفت زده خواهی شد، از پیوستگی مطالب لذت می بری. فقط تئوریهایی که همه جا وجود داره رو بهت آموزش نمیدم و یاد میگیری یک پروژه واقعی چطور طراحی کنی که این پروژه اولین نمونه کارت میشه.
اگر هوشمندانه تصمیم بگیری، با پایان رسیدن دوره برنامه نویسی کاتلین هم آموزش دیدی، هم نمونه کار خواهی داشت.
من توی آموزش دوره برنامه نویسی کاتلین ضمانت میکنم که:
- مفاهیم کاتلین رو قشنگ بهت یاد بدم
- اصول و مقدمات برنامه نویسی رو آموزش بدم
- به صورت کاملا عملی برات کد بزنم
- تجربه خودم در پیاده سازی پروژه های بزرگ مثل پروژه های بانکی کشور رو تماما بهت منتقل کنم
- یک پروژه فروشگاهی واقعی از قدم صفر صفر شروع کنم و به صد بر سونم
- یک پورتال اختصاصی روی سایت بهت بدم
- پرسش های ذهنت رو پاسخگو باشم
- در صورت نارضایتیت ، پول پرداختی رو با احترام برگردونم
- یک برنامه نویس کاتلین از تو بسازم!
دوست عزیز من لطفا این یه تیکه رو خوب دقت کن! تا اینجای که با من پیش اومدی، یک فنداسیون بسیار قوی برای خودت ساختی، یک مهارت جدید به اسم “دولوپر کاتلین” به قابلیت های خودت اضافه کردی .
باید علمی که داری رو تبدیل به مهارت کنی، برای این منظور یک اپلیکیشن فروشگاهی از قدم صفر صفر صفر شروع میکنیم به پیاده سازی و:
پروژه عملی دوره برنامه نویسی اندروید:
- طراحیش میکنیم
- به دیتابیس وصل میشیم
- اطلاعات میخونیم و پاس میدیم
- احراز هویت میکنیم
- به درگاه پرداخت وصل میکنیم
- از قابلیت های گوشی بهره می بریم
- sms میفرستیم
- و….
بعد از ثبت نام یک ایمیل برای شما ارسال میشود که آدرس پورتال آموزش برنامه نویسی کاتلین مخصوص اعضای دوره است. تمام ویدیوهای آموزشی کاتلین، تمرینها، تکالیف، نمونه کدها در این پورتال قرار میگیرند و برای همیشه در دسترس شما می باشد. میتوانید آنها را دانلود کنید و هیچ گونه محدودیتی وجود ندارد.
در صورتی که مطالب خارج از سرفصل ارائه شد و یا محتوایات دوره مغاییر با سرفصل بود، کمترین کار ممکن بازگشت بدون قید و شرط مبلغ سرمایه گذاری شده توسط شما است.
سر فصلهای دوره (توشه مسیر)
- قدم صفرم در برنامه نویسی
- تاریخچه زبانهای برنامهنویسی
- محیط توسعه
- متغیر
- سینتکس
- نام گذاری صحیح
- کامنت
- عملگر
- ورودی خروجی
- الگوریتم و فلوچارت
- ساختارهای تصمیم
- ساختار تکرار
- آرایه
- تابع
- سرچ
- زبانهای برنامهنویسی
- جت برینز
- اندروید
- مقدمه ای بر کاتلین
- کاربردهای کاتلین
- کاتلین برای اندروید
- معرفی رفرنس های مطالعاتی
- نصب و راه اندازی Intellij
- یک نکته مهم اینکه پروژه اصلی در Android Studio هست، به موقعش بهش میرسیم جلو تر. اول کار برای آموزش کاتلین میریم سراغ اینتلیج
- زبانهای کامپایلری و مفسری
- ساخت پروژه Hello World
- معماری کاتلین
- ورژن ها
- آشنایی با محیط intellij
- Case Sensetive
- کاتلین مولتی پلتفرم
- JVM
- JRE
- JDK
- مروری بر ۲ جلسه گذشته
- متغیرها و انواع داده
- Mutable vs Immutable
- نحوه تعریف متغیر
- تفاوت var و val
- String Template
- String / Char / Boolean / Numbers
- اصطلاحات مرتبط با متغیرها
- نحوه نام گذاری صحیح
- کلمات رزرو شده
- محدوده متغیرها
- پروژه
- ورودی / خروجی ها
- آرایه ها
- Null و Null Safety
- پروژه
- کالکشن ها (لیست، مجموعه، مپ)
- بازه ها (Range)
- تبدیل انواع داده
- انواع عملگرهای ریاضی، رابطه ای و تخصیص، یونری
- تقدم عملگرها
- انواع کست
- کامنت ها
- دیباگ و سرچ صحیح
- پکیج ها
- مروری بر مطالب گذشته
- عبارات شرطی if-else
- عبارات when
- پروژه
- حلقه ها
- حلقه for
- حلقه foreach
- حلقه while و do-while
- break, continue, return
- دوره مباحث
- پروژه ثبت نام دانش آموزان
- تابع
- انواع تابع
- روال اجرای توابع
- خروجی تابع
- ورودی تابع
- مقادیر پیش فرض
- مقداردهی با نام
- vararg
- Lambda Function
- CallBack Functions
- Extension Function
- Operator Overloading
- Infix Function
- Foreach / Filter
- انواع استثناها
- سناریوهای رایج استثناها
- دلایل اصلی رخ دادن استثناها
- مدیریت استثناها (Exception Handling)
- Try – Catch
- Multiple Catch Block
- Finally Block
- Throw Keyword
- پروژه
- برنامه نویسی شی گرا
- کلاس ها
- اشیاء
- فیلدها
- متدها
- سازنده
- Default Constructor
- Primary Constructor
- Secondary Constructor
- Getter / Setter
- Late Init
- Abstraction
- Encapsulation
- Inheritance
- Polymorphism
- Access Modifiers
- Override vs Overload
- Interface
- Abstract Class
- Nested Class
- Inner Class
- Anonymous Inner Class
- Generics
- Companion Object
- Enums
- Data Class
- پروژه شی گرایی (ثبت مرخصی کارمندان)
- آشنایی با سخت افزار
- حافظه Heap و Stack
- نحوه ذخیره سازی اطلاعات
- Reference Type
- Value Type
- مثال عملی
- Hash Code
- Garbage Collector
- jProfiler
- مولتی ترد یا چند نخی چیست؟
- Single Thread Synchronized
- Single Thread ASynchronized
- MultiThread Synchronized
- MultiThread ASynchronized
- چرا مولتی ترد؟
- هزینه مولتی ترد
- Context Switch
- Multithreading vs. Multitasking
- Concurrency یا همزمانی
- Parallel Execution
- Parallel Concurrent Execution
- ساخت ترد
- Runnable
- Thread
- Current Thread
- Race Conditions شرایط مسابقه
- Critical Sections ناحیه بحرانی
- Shared Resources منابع مشترک
- synchronized Block
- Concurrency and coroutines
- Coroutines کوروتین ها
- Suspending functions
- runBlocking
- launch
- Coroutine Scopes
- Coroutine context and dispatchers
- دوره مباحث
- ساخت پروژه مدیریت انبار
- چرا کاتلین؟ چرا جاوا نه؟ (برای اندروید)
- اندروید
- سیستم مورد نیاز
- اپلیکیشن های اندرویدی
- مقدمه ای بر اندروید
- ورژن های مختلف سیستم عامل اندروید
- معماری اندروید
- اکتیویتی و چرخه حیات اکتیویتی
- نصب و راه اندازی اندروید استودیو (راه حل تضمینی ۱۰۰٪)
- آشنایی با Android SDK
- ایجاد اولین پروژه اندرویدی
- استفاده از گوشی به جای شبیه ساز
- اندروید استودیو قناری
- Gradle & Dependencies
- گریدل چیست؟
- ورژن جدید گریدل
- استفاده از شکن
- بررسی ساختار پروژه
- بررسی تمامی راههای سینک شدن گریدل
- شبیهساز nox
- ریسورس ها و منابع
- Android Manifest
- XML چیست؟
- findViewById vs ViewBinding
- Activity
- Activity Lifecycles
- ساخت یک پروژه و بررسی ساختار
- Intents
- جابجایی بین اکتیویتیها
- Resources
- R file
- Android Manifest
- Event Management
- Android SDK
- Context
- Application Context
- Activity Context
- Flat Design
- Material Design
- Material Design 3
- Skeuomorphic Design
- Material Design Installation
- Android Native Components
- Material Design Components
- Layouts
- مفهوم کامل Layout
- تفاوت XML Layout با Jetpack Compose
- Linear Layout
- پیادهسازی یک پروژه با Linear layour
- List View
- Adapters
- Grid View
- بررسی و رفع مشکل (دیباگ) اپلیکیشنها
- Relative View
- Table Layout
- Absolute Layout
- Custom List Item
- Frame Layout
- Fragmentation
- Constraint Layout
- Recycler View
- Cordinator Layout
- Drawer Layout
- JetPack Compose
- کد رنگها
- Neomorphism Design
- دوره مباحث
- پروژه Language Booster با استفاده از دیزاین نئومورفیسم
- Dialogs
- Splash Screen
- Permissions
- Camera Permission
- Camera2 (کتابخانه جدید دوربین)
- Gallery Permission
- Storage Permission
- Wifi – Network Permission
- SMS Permission
- Notifications + Channel
- پروژه خواندن متن کدتایید و استفاده از آن
- Shared Preferences
- مفهوم دیتابیس
- جداول اطلاعاتی
- کلید اصلی
- روابط 1:1
- روابط n:1 و n:m
- دستورات SQL
- SQlite
- Tables
- CRUD
- SQL
- DDL – DQL – DML – DCL – TCL
- Transaction
- ORM
- ROOM DB
- پروژه اتصال به دیتابیس
- تمرین کوئری نویسی
- دوره مباحث
- ادامه پروژه Language Booster و اتصال پروژه به دیتابیس
- معماری یعنی چه؟
- معماری MVP
- بررسی Contract
- Model
- View
- Presenter
- انجام پروژه با معماری MVP
- معماری ها در عمل
- معماری MVC
- معماری MVVM
- عوامل تاثیرگذار در انتخاب معماری
- پروژه پیش رو
- پروژه ToDo List با معماری MVVM
- Kotlin KSP
- استفاده از ROOM DB
- Code First vs DB First
- ایجاد Model
- پیاده سازی لایه DAO
- Room Database Context
- Suspend Function
- پیاده سازی لایه Repository
- استفاده از Live Data
- پیاده سازی ViewModels
- دیزاین پترن Observer
- Reactive Programming
- Rxjava – RxAndroid
- پیاده سازی لایه View
- Start Activity For Result
- On Activity Result
- On Swipe to delete data
- Edit On Click
- Coroutines & Suspend Functions
- Glide + Picasso + Coil
- DiffUtils
- Android X
- Logcat + Debug
- Navigation Fragments
- Serialization | Deserialization (JSON, XML, GSON)
- Shimmer
- انیمیشن با Lottie
- وابستگی (dependency) چیست؟
- Dagger2 چیست؟
- Component
- Inject
- Dagger Component
- Injection Types
- Module
- Provides
- Dagger Hilt
- Android Entry Point
- Hilt Android App
- InstallIn
- Hilt ViewModel
- جت پک چیست؟
- اندروید استودیو Arctic Fox
- ورژن Canary اندروید استودیو
- Declarative vs Imperative Programming
- setContent
- Kotlin Compiler
- Composable Function
- Preview
- Layouts
- Column + Row + Box
- Modifiers
- Material Design
- Colors – Shapes
- Jetpack Compose Composables
- Lazy Row – Lazy Column
- State Management
- Recomposition and Lifecycle
- Apk Size & Build Times
- Basic Of Composable Functions
- Material Theme
- Scaffold
- Dark Theme
- Fonts
- Typography
- Two Way Binding
- Navigating with Compose
- Deep Links
- Animations
- پروژه Social Design با استفاده از Jetpack Compose
- Foreground Services
- WorkManagers
- API چیست؟
- Spring Framework
- Spring Boot
- HTTP و CRUD
- Cookie و Session
- ساخت یک پروژه با اسپرینگ بوت ۳
- Core Spring Annotations
- Spring Stereotype Annotations
- Spring Boot Annotations
- Spring MVC and REST Annotations
- HTTP
- HTTP Requests
- REST
- SOAP
- RESTful
- MVC
- Cookies
- Spring MVC and REST Annotations
- Spring Initailizer
- پیاده سازی معماری چندلایه
- پیاده سازی پروژه API فروشگاهی با استفاده از Spring Boot
- APIنویسی برای برنامهنویس اندروید
- کارفرما در یک پروژه از ما چه میخواهد؟
- اعضای تشکیلدهنده تیم توسعه
- ساخت پروژه به چه ترتیب است؟
- بررسی موجودیت ها
- لایه بندیها چی هستند؟
- رسم Schema دیتابیس
- پیاده سازی مدل ها بصورت code first
- نصب و راه اندازی دیتابیس PostgreSQL
- اتصال API به دیتابیس PostgreSQL
- پیاده سازی Repositoryها با استفاده از JPA
- پیاده سازی لایه سرویس ها
- پیاده سازی لایه Controllers بصورت REST
- پیاده سازی Authentication
- پیاده سازی Authorization با استفاده از JWT
- Servlet Filters
- ساز و کار درگاههای پرداخت بانکی
- اتصال به صفحه پرداخت و پیاده سازی کامل عملیات پرداخت
- پیاده سازی صفحه بازگشت از درگاه پرداخت و آماده سازی برای Deep Linking
- اضافه کردن Swagger UI
- HTTP و HTTPS چه پروتکلهایی هستند؟
- فعال سازی پروتکل HTTPS و ایجاد Self Signed Certifiicate
- نحوه خروجی گرفتن از API جهت دیپلوی روی سرور
- دامنه چیست؟
- هاست چیست؟
- نحوه خرید هاست و دامنه
- اتصال هاست و دامنه
- دیپلوی روی سرور مجازی
- CORS
- اتصال به دیتابیس mysql
- خلاصهای از API و پروژه پیادهسازیشده
- REST
- REST-API
- Retrofit
- Retrofit Installation
- Retrofit Clients
- Retrofit Http Call
- پارامترهای ورودی Retrofit
- کتابخانه Volley و تفاوت آن با Retrofit
ساخت پروژه خرید از فروشگاه بصورت کامل از صفر تا صد با توجه به مطالب ارائه شده در دوره + آموزش پروژه محور کاتلین:
- استفاده از Jetpack Compose جهت پیاده سازی UI اپلیکیشن فروشگاهی
- استفاده از ROOM DB جهت ذخیره سازی اطلاعات لوکال
- استفاده از معماری MVVM به عنوان معماری اصلی اپلیکیشن
- استفاده از Hilt و Dagger جهت مدیریت تزریق وابستگی ها
- استفاده از Retrofit جهت اتصال به API نوشته شده در مراحل قبل
- و …
شما با پیاده سازی این اندروید اپلیکیشن فروشگاهی، تمامی مواردی که بصورت جزیره ای یاد گرفته اید را مانند دانه های زنجیر در کنار یکدیگر خواهید چید تا یک پروژه واقعی روی لبه تکنولوژی به زبان کاتلین پیاده سازی کنید.
- نحوه خروجی apk گرفتن از اپلیکیشن
- خروجی Signed apk
- بررسی مشکلات App not installed و راه حل ها
- Google Play Protect
- بررسی انواع خطاهای Google Play Protect
- امضای برنامه
- مهمترین دلیل بروز خطای blocked by play protect
- نحوه تکمیل فرم گوگل جهت رفع خطا
- پابلیش اپلیکیشن روی کافه بازار و مایکت
- بررسی بازار کار برنامه نویسی اندروید
- تست نویسی Unit Test
- امنیت اپلیکیشن اندرویدی
- پروگارد
- دیکامپایل
- کار با Git در اندروید استودیو
- نحوه نوشتن یک رزومه خوب
- کافه بازار
- انتشار برنامه در کافه بازار
- پرداخت درون برنامه ای کافه بازار
- دستورات لینوکسی مورد نیاز
- اصول SOLID
- الگو های طراحی (Design Patterns)
- UI/UX
- CI/CD – DevOps
- Scrum چیست؟
- Clean Code
- Flow چیست؟
- تفاوت Flow, Sequence و List
- انواع روشهای ساخت flow
- Flow Collector
- Flow Operators
- Flow Lifecycle
- Flow launchIn
- آشنایی با ktor
- تفاوت ktor و spring boot
- ساخت پروژه
- پیاده سازی کنترلر REST
- Routing
- Static Content
- پیاده سازی View
- برقراری ارتباط Model, View, Controller
- وب سوکت چیست؟
- شبکه چیست؟
- دیوایسهای ارتباطی در شبکه
- شبکههای بیسیم و سیمی
- آدرس IP چیست؟
- انواع آدرسهای IP
- نحوه ارسال اطلاعات در یک شبکه
- پکت چیست؟
- NAT چیست؟
- پورت
- پروتکلهای TCP/UDP
- آدرسهای IP در یک سیستم به چند شکل است؟
- کلاینت و سرور
- سوکت
- سوکت نویسی
- ساخت پروژه سرور
- ساخت پروژه کلاینت
- برقراری ارتباط
- KMM چیست؟
- پیشنیازها
- نصب پلاگین
- ساخت پروژه
- آماده سازی محیط Android Studio
- آماده سازی محیط XCode
- آماده سازی امولیتور آیفون
- ساخت پروژه بصورت کراس پلتفرم
- اجرای پروژه روی اندروید
- اجرای پروژه روی iOS
- وابستگی
- Koin چیست
- Koin Core
- Koin Android
- Koin Annotation
- Koin Compose
- Koin Multiplatform
- Koin Ktor
- معماری MVI چیست؟
- ساخت پروژه جتپککامپوزی با معماری MVI
- استفاده از Ktor-Client به جای Retrofit و Volley
- پیادهسازی stateها از معماری MVI
- استفاده از flow جهت دریافت اطلاعات از API
- استفاده از reducer در viewmodel
- پیادهسازی ظاهر با جتپککامپوز
- Paging3 چیست
- استفاده از APIهای رایگان
- پیادهسازی کدبیس
- Setup
- Repository layer
- API layer
- پیادهسازی Mediator
- Trigger network updates
- ViewModel layer
- UI layer
- Displaying loading state
- Request and save data
- ChatGPT چیست؟
- ساخت حساب
- حساب پلاس (ChatGPT Plus)
- شارژ حساب
- استفاده از API ChatGPT
- ساخت اپلیکیشن چت با ChatGPT
- ساختار اپلیکیشن فارسی زبان
- تغییر زبان اپلیکیشن
- انتخاب فونت
- فونت داینامیک
- اپلیکیشن چند زبانه
- دایرکشن
- ریسپانسیو
- پروژه کجاست؟
- چگونه یک پروژه از کارفرما بگیریم؟
- چگونه با کارفرما قرار مصاحبه بگذاریم؟
- کجا با کارفرما قرار مصاحبه بگذاریم؟
- سر میز مصاحبه چه بگوییم؟ چه نگوییم؟
- چگونه یک پروژه را تخمین زمانی بزنیم؟
- چگونه یک پروژه را قیمت دهی کنیم؟
- رسم گانت چارت
- متدلوژی پیاده سازی پروژه بر پایه MVP (حداقل محصول پذیرفتنی)
- ساخت پروپوزال
- آماده سازی قرارداد
- چگونگی تقسیم فازهای پروژه
- چگونگی ماژول بندی پروژه
- چگونگی تقسیم وظایف بین اعضای تیم
- دریافت وجه در قرارداد به چه صورت باشد؟
- جریمه دیرکرد در قرارداد
- اگر پروژه شکست خورد چه کار کنیم؟
ویژگی دورههای آموزشی
دورههای آموزشی هولوسن چه ویژگیهایی دارند👇👇👇
ضمانت بازگشت وجه
آپدیت مادامالعمر
پشتیبانی VIP
پروژهمحور
ضمانت بازگشت وجه
برای وقت شما ارزش قائل هستیم به همین خاطر دوره جامع آموزش کاتلین به صورت تخصصی و با دقت فراوان تولید شده است. هدف از ارائه این آموزش تخصصی کاتلین، یادگیری مهارت دانشپذیران به صورت پروژه محور است. در دوره آموزش کاتلین از صفر شما میتوانید قدم به قدم برای یادگیری کاتلین استارت پر قدرت بزنید.
در صورتی که مطالب خارج از سرفصل ارائه شد و یا محتوایات دوره مغاییر با سرفصل بود، کمترین کار ممکن بازگشت بدون قید و شرط مبلغ سرمایه گذاری شده توسط شما است.
هدف ما یادگیری با کیفیت است. اینقدر در دوره اموزش کاتلین مطالب کاربردی و مفید ارائه خواهد شد که قطعا در آخر هرگز تصور نمیکنید که تا این حد علاقهمند و مشتاق، زبان برنامه نویسی کاتلین را فراگرفتهاید. اموزش کاتلین از صفر یک دوره فوق حرفه ای برای افرادی است که دوست دارند حرفه ای متخصص کاتلین شوند.
مدرک و گواهینامه پایان دوره
پیشنهاد میشود دیدگاه خود را نسبت به داشتن “مدرک” برای مهارتهای خود تغییر دهید. یادگیری و تسلط به موضوع، مهمترین نکته در گذراندن یک دوره است. هدف کسب تخصص شما و کسب درآمد توسط دانشپذیران از بازار کار است اما اگر دوره را تا انتها ببینید، تمرینهای دادهشده را انجام دهید و در آزمون پایانی شرکت کنید گواهی پایان دوره و مدرک برای شما صادر میشود.
روشهای پشتیبانی
پشتیبانی آنلاین سایت
اینستاگرام، پرسش شخصی از مدرس
ایمیل مخصوص دوره
فرم مخصوص پرسش مستقیم از مدرس در صفحه پورتال در وبسایت
اتصال راه دور به سیستم دانشجو از طریق نرمافزار انیدسک
مدرس دوره چه کسی است؟
سوالات متداول
تنها پیشنیاز شما برای شروع دوره، "علاقه" هست، .دوره به صورت صفر تا صدی است و نیاز به پیشنیاز ندارد
بلافاصله بعد از ثبت نام میتوانید دوره را دانلود کنید.
ضمانت بازگشت وجه 100% تمام محصولات
نظرات
**پرسش و پاسخ** سوال خود را مطرح کنید.
آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *
نظرات